Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 25 mars 2010

Förkylning

Vi har varit sjuka här hemma, först min sambo
och nu jag. Har mest skrota runt i
mysbyxor och skitigt hår den här veckan och
det har legat snorpapper överallt.
Men idag kände jag att jag ville ut
och göra något.

Vad bättre än loppis!!! Otippat va.....

Förra veckan när jag var på återvinningen
såg jag en gammal bibel som
jag blev kär i, men jag köpte den aldrig.

Så gissa om jag blev glad när jag såg att den va kvar!

Det blev 2st inhandlade, visst är de fina!

Denna lilla söta sak med blommor på vet jag inte
vad jag ska ha till men den gjorde sig bra i skåpet.

Äntligen har vi nåt att servera sås i här hemma.

Jag hann med att åka på två loppisar idag,
handla mat och hämta ut Novas nya tapeter.
Är väldigt nöjd över min dag och de saker
som fick följa med hem.

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails