Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 15 april 2010

Förväntan

Igår var jag och pappa och plockade ur bastun i stugan. Det
var riktigt fint väder men vid sjön blåser det en del. Vi
satt ute och fikade, överraskade honom med hembakt ananaspaj.
Hans favorit....
Hann även måla allt en gång innan Nova tyckte det var tråkigt.

Idag har varit en ganska lugn dag. Tog med Nova och
hundarna i morse ner
till garaget där H var och grejade sen tidig morgon.
Vi hade med frukost till både oss och hundarna.
Satt ute allihopa och åt i morgonsolen.
Min sambo har varit borta om kvällarna den här veckan och har sagt
att i helgen får jag helt bestämma vad vi ska göra.
Min helg helt enkelt....
Det finns mycket på min önskelista ska ni veta :)
Och det vet han också!
Riktigt längtar tills vi ska greja.


I kväll har vi badat allihopa. Först jag och Nova, sen jag och min älskling.

God natt

Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails