Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 8 april 2010

Lata dagar

Vad glad man blir när man sätter
sig i bilen, solen skiner och det är massor av tussilago i dikena.
Nu ÄR verkligen våren här.....
Har varit ut till stugan med pappa idag på förmiddagen för att
mäta lite väggar och ta hem sängkläderna för att tvätta.
Där hade isen så sakta börjat
att smälta runt bryggan och någon liten krokus tittade fram.
Efter det åt jag lunch ute med min sambo, det är lite vardagslyx.
Tack min älskling.
Svängde sedan förbi 2 loppisar. Det här kan ju låte konstigt
komma från mig, men det fanns inte mycket som jag fastnade för!!
Hittade denna söta lilla sockerkaksform och en liten såsslev.
Handlade allt som allt för 10kr idag...... inte likt mig.....

Nu har det mulnat på...... de lovar visst regn har jag hört........
hmmmm...... hann bara skriva ordet regn så började de ösa ner.
Ja ja lite av den stora gula har jag ju sett idag i allafall.....
Men på söndag ska de visst bli toppen väder. Ser jag fram emot.
Tills dess......
kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails