Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 29 april 2010

Liten ska bli större

Igår blev Nova 6 månader. Lilltjejen börjar bli stor :)
Hon har också blivit förkyld för första gången. Snorar och
hostar som bara den. Tycker så synd om henne. Hon är
riktigt hängig, inte sig lik alls.
Idag har jag planterat om mina små chiliplantor i mina
loppiskrukor. Få se om jag kan få några chilifrukter i sommar.
Min pappa fyller år idag så vi har varit och grattat och
ätit jättegod tårta.
Han sparar på kaffekannor, har säker upp
emot 40 st, inte vad man kan förvänta sig att en karl gör!
Så klart fick han en till samlingen som jag loppat för
ett tag sedan.
Kram Camilla

3 kommentarer:

Vit som snö sa...

Tack för titten hos mej o din gulliga kommentar! Och det är alltid kul att få upptäcka nya fina bloggar!
Härligt med chiliplantor! Jag har ingen god hand med fröer egentligen, brukar satsa på färdigodlat o perenner men säkerligen mer kul om man odlat själv!
Jaa, det var en udda hobby din pappa har i sitt samlande!
Hoppas lilltjejen kryar på sej o att ni får en riktigt mysig valborgs!
Kram Cilla

Viola sa...

Vilken härlig blogg du har, vad roligt att du vill var med i min utlottning, hoppas ni har en skön helg, kram VIOLAN

Anonym sa...

"Loppat" hihi... nytt ord att lägga till i den akademiska ordlistan kanske ???

Kram från Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails