Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 2 april 2010

Målat igen...

Idag var det påsklunch hos mina föräldrar.
God mat och trevligt sällskap gör att timmarna bara
flyger iväg. Nova har fått gosa med både mormor, morfar
och sina kusiner.

När vi kom hem kände jag för att vara lite kreativ. Tog fram
sprayburken och målade lite saker som stått och väntat på
att bli vita och fina.
Lampfoten är ett loppisfynd men foten var guldfärgad, vilket jag
är allergisk mot! Den ska få stå
i Novas rum.
Tog en skärm som jag hade liggande, får se om
jag hittar någon sötare sen.

Asken slipade jag kanterna på för att få så där nött och snygg.


Två röda glasljusstakar, som är inköpta på rea på Hemtex till
förra julen, blev mycket snyggare vita...
... och dessa två silverbrickor fick sig också en dust
med sprayburken!!
Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails