Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 21 april 2010

Minnen....

.... den här tavlan är efter min mormor. När jag tittar på den
så minns jag alltid henne, hur de såg ut i huset och
hur vi lekte i kurragömma i alla rummen på övervåningen.....
jag och mina kusiner.....
Den ska nu få sitta i Novas rum, tycker motivet är så fint.


Har hittat ett gammalt bokmärke bland mina saker sen jag
var liten. Det har jag ramat in, tyckte det blev fint.
Nu får Nova det efter mig.
Har äntligen hittat bokstaven N också. Ska sätta upp den med
lite bilder på Nova, också i hennes rum så klart!
Idag kommer Fija med smyckena. Ska bli så kul och se hur
mitt armband blev.
Kram Camilla

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin tavla! Och finare blir den när man den betyder något! Kommer passa utmärkt i Novas nyrenoverade rum!
Kul du hittade N'et till slut också!

KRAM från Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails