Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 5 april 2010

Odlat

Nu har vi haft solsken i 2 dagar, men inte idag. Idag SNÖAR det!!??
Ibland blir man inte klok på vädret...
Jag har fått ner lite chilifrön nu och de har börjat kika
upp lite försiktig. Har planterat tre olika sorter,
jalapeno, hungarin hot och cherry chili. Hoppas det blir något..
Har även köpt blommfrön som jag ska så direkt ute i rabatten
fram i maj. Det blir bla dvärg-luktärt, prydnadsgräs,
brudslöja och fingerborgsblomma.
Ibland ruskar min sambo bara på huvudet åt mina ideer.
Jag har tjatat, eller berättat ofta kan man väl säga, att jag
vill att vi gör iordning kistan och ta hem.
Sagt och gjort, i lördags slipade och oljade vi in den.
Fick hem den igår och ställde den framför soffan......
-"hmmmmm det här blev inge bra".... är de första jag säger!!
Tror du det var vad han ville höra då? ......Ehhhh, typ not!!
Den blev för stor och hög. Nu ser man knappt kaminen längre.
Nej nu måste jag hitta på någon annan
användning för den och snabbt leta ett nytt rumsbord!!

Ja så jag är!!!

Tack älsklingen för att du står ut med mina ideer och påhitt, du är bäst!!

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails