Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 12 april 2010

Sol.....

Jisses vilken skön helg vi har haft.
I lördags var det stora städar/fixar/donar-dagen!
Vi dammsög, bäddade rent i sängen och tvättade flera maskiner
bla med mattor och sängkläderna från stugan.
Guuud så skönt...
Spikade även upp en massa fotografier i hallen.
Ville få fram de fina korten som förut gömdes nere
i källaren.
Min älskade sambo såg till att kistan tappade lite i höjd också :)
Han tog helt enkelt kapade av den nertill.

Fina detaljer på den....
Så nu har jag fått det som rumsbord, precis som jag ville ha de.
Ska se om jag inte kan förvara dynorna till utemöblerna i den, vore ju perfekt!

Mycket nöjd.
På kvällen hade vi grannarna över på god mat och en
riktigt spännande
och läskig thriller efter det.
Kan rekomendera: Law abiding citizen.
Fick denna fina Hortensia i mina favoritfärger av dom.
I går hade vi de lugnare. Min sambos dator ville
inte starta på morgonen
så vi felsökte och gjorde de vi kunde vilket inte är mycket.
Vi är helkassa på datorer. Tur vi har två för jag skulle nog inte
klara mig länge utan dator.
Efter babysimmet var vi ganska trötta allihopa.
Det blev inge tvätta och städa bilar.
På kvällen gjorde jag matlådor och H slipade och
målade skåpet. Sen ropade sängen på oss och helgen va slut.
Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails