Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 16 april 2010

Svart och vitt

Idag har målarfärgen varit framme igen. Har tagit tag i att
måla Novas lära-gå-vagn.
Jag vill inte alltid vara som alla andra och jag har sett en briovagn
som gick i svart och vitt. Så jag gjorde min egen verision av den.

Före

Efter
Tyckte den blev häftig!!!

Har även varit ute i solen och "påtat" lite i rabatten. Det
såg varmare ut än va det var. Blåste riktigt
ordentligt kan jag lova.
Vårstädade, tror jag i alla fall!!
Vet inte om jag har gröna fingrar, men jag
klippte bort torrt och rensade lite.
Ska bli kul och se om allt kommer upp som
jag planterade förra
sommaren.

Kram Camilla

1 kommentar:

Norregård sa...

Hej!!!
Vilken fin blogg du har!!!
Kul med en egendesignad läragåvagn;o) Snygg!!

Hälsningar Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails