Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 6 april 2010

Tisdag...

Efter en skön helg har jag samlat på mig en massa ärenden på stan
att göra. Nova låg i vagnen o snackade medans vi var runt på
bla Försäkringskassan, Bokia, Lindex, handlade presenter, hälsade
på en kompis, köpte hårsnoddar till Nova och
postade brev.
Pust..... Nova somnade av utmattning tillslut.
Hann med en sväng till tippen med en massa sopsortering också.
När vi kom hem låg den här godingen i brevlåda och väntade på mig.
nu stundar en magisk lässtund med saft och överblivet påskgodis
innan det är dax att fixa kvälls mat tills H kommer hem.
Det blir raggmunk med fläsk.
Mums!!!

I kväll bär det av och fira Novas kusin som fyller år idag,
stora killen blir 11 år.
Jisses vart har tiden tagit vägen?
För inte har väl jag blivit äldre??!!...... nej jag är ju
fortfarande 29.....31 ......34...
eller hur va de nu!!!

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails