Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 7 maj 2010

Fynd

Tänkte visa några av mina bästa fynd.
Tårtfatet och brödburken, från danska Udesen, har jag
köpt på blocket. En tjej i grannkommunen
som tröttnat på dessa. Köpte de tillsammans för samma pengar som
vad brödburken kostar i butik. Det tyckte jag var ett bra fynd.
Min sambo gillar dock inte att ta fram brödet, han är rädd att han
ska ha sönder locket!!
Kakfatet har jag fyndat på loppis för 30kr. Såg ett exakt likadant
som såldes på Tradera förra veckan, och det låg för
över 140 kr ,och då hade auktionen inte gått ut än.
På Tradera har mycket börjat att bli så dyrt,
svårt och göra fynd där nu förtiden. Bara någon
skriver shabby chic så vips så har priset brakat i höjden!
Visst är mina virkade kakor fina?

Fredag igen, i helgen ska vi börja att tapetsera Novas rum.
Ja vet, har sagt de förrut, men nu är det snart klart!
Ha en skön helg.
Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails