Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 31 maj 2010

Lata dagar

Åh en sån skön helg det varit. Vi har knappt gjort nånting.
Sååååååå skönt. Man behöver sådana dagar också, slappa och fylla
på med ny energi. Har inte suttit vid datorn alls på hela helgen.
Olikt mig, hihi.

I lördags tog vi en långsväng med hundarna i spåret. Sen sov
vi mitt på dagen allihopa, lääänge.
På kvällen var Hs mamma, systrar med resp. och barn över
på taco. Mycket trevligt.

Nu har våran snälla granne varit i farten igen. Hon har virkat
denna supersöta sommarhatt till Nova. Hon kommer bli så söt i den!

I går var det ju mors dag, min första!
Vi var ut till stugan och firade
min mamma med blommor och choklad.
På kvällen blev det bio, "sex and the city 2", för min del med
min älskling. Skönt och få en stund för oss själva.
Nova tyckte däremot inte att det hade varit så kul med
faster. Hon hade varit hur kinkig som helst, men
jag hoppas att det blir bättre med tiden. Det här var
bara 2a gången som vi hade barnvakt och hon är ju
som sagt bara 7 månader.
I morse när vi var ute och gick kunde jag inte låta bli
lupinerna efter vägen. De får nu stå i min nyinköpta kanna
i köket.
Förresten det var ju yra i stan i helgen,
vi var inte ut på den 1 minut ens!!!
Pensionärs varning eller?
Ha en skön måndag.
Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails