Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 24 maj 2010

Ont i kroppen

Oj vad här har slipat och oljats in utemöbler, skurat
altangolvet och planterats blommor!!
Händerna är stela och kroppen värker, men det var de värt!
Behövligt va det och snyggt vart resultatet.
Nu ska jag bara ta upp de
svarta dynorna från källaren och njuuuuuta :)




Har förresten antagit Ias utmaning om att skaffa en blomma
man aldrig haft, inte lyckats med eller inte vågat ha.
Jag har idag inhandlat en Rosenknopps "pellis".
Anta den du också om du vågar :)
Kramar Camilla

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ha ha ha! Bra gjort, C! Det kommer gå jättebra med pellisen! Dock är jag lite mer rädd för mina plättisar... Nu två dygn senare så börjar ett par blad vissna... Akuthjälp från proffset: Vad ska jag göra??

Uteplatsen var superfin! Bra jobbat!
Kram ia

Unknown sa...

Tack, vännen!
Mina står i köksfönstret, inte mycket sol, lite på em. Jag ska trycka ner en liten näringspinne i dem med, så kanske de repar till sig :)

Kram ia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails