Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 28 maj 2010

Storstädat

I dag har varit stora städardagen här hemma. Brukar inte hinna
igenom hela hemmet på en gång, tar dammsugning ena
dagen och de andra en annan dag. Det känns aldrig riktigt rent
och man känner sig aldrig klar
så man får vila.

Idag var dock annorlunda.
Nova sov först och sen var hon så snäll och kröp
omkring på altanen och utforskade, plus att jag kände att
jag hade energi.
Har dammsugit och dammat, tvättat och
hängt ut, knäskurat köksgolvet och skurat badrummet.
Puh va skönt det känns!

Har varit och köpt jordgubbar idag, åhh det är sommar för mig!!

De smakade ljuvligt :)
Min sambo har jobbat jättemycket den här veckan så nu
blir det nog bara lugnt och skönt i helgen.
Hoppas vädret håller i sig.

Skön helg på er.
Kramar Camilla

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack så jättemycket för din söta hälsning hos mig! Jag tror att det är viktigt att vi funderar över vilken bild vi vill visa av oss själva.
När Jonton var nyfödd hade jag fruktansvärda problem, dels för att jag inte kunde amma men ingen lyssnade på mig och sedan för att Jonton hade både kolik och var komjölksproteinallergiker och igen - ingen trodde mig... Men jag fick rätt tillslut, jag fick hjälp tillslut och det är för att jag aldrig ger mig! Jag stället också extremt höga krav på mig själv men jag har flera gånger varit tvungen att "ta ett steg tillbaka" eftersom jag lider av ca 4 kroniska sjukdomar... Jag har varit tvungen att inse att livet går vidare trots en dammtuss i hörnet, bättre att jag struntar i den och går ut i solen om jag nu mår bra idag, istället för att städa!

Och det är klart vi ska fotografera i alla vackra vinklar - det är ju det som är inspirationen! Lycka ska spridas!!

Ta hand om dig och Nova och mannen! Hoppas ni får en underbar helg och bara njut!!
Stor kram!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails