Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 27 maj 2010

Svart/vit

Idag har Nova och jag strosat lite på stan. Inne på Kappahl hittade
jag denna tunika för 99 kr. Ett fynd i sig, men så hade de skickat
ut en 25% rabattcheck så då blev det ju ännu mera ett fynd.
Kallas ekonomisk ( bättre än och säga att man är snål) när
man går på mammapeng.
Älskar svart/vitt randigt just nu, blev 3e i raden att
hamna i min garderob!!

På vägen hem går vi förbi en liten mataffär. Där sålde de blommor
utanför idag. 2 st hängamplar med vit lobelia fick följa med hem.
Så nu har "handywoman" varit i farten, klättrat och borrat hål och
skruvat i krokar för upphängning på altanen.
Går ju lätt som en plätt när karl i huset har så bra grejer man
kan låna :)

Kram Camilla

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gud vad du är duktig!! Jag törs inte borra någonstans här, vi har sådana där gamla hemska väggar där det är puts främst, sedan hål och sedan vass! Hmm... Lätt att få upp något på väggarna här...

Ja, du fick mig att INTE önska gräs under fötterna... Kom precis på mycket problem vi hade med vår gräsmatta innan, mossa, myrbo och sådana där sticksiga konstiga blad. Fast lite mer utekänsla skulle jag vilja ha här, istället för en knölig stengård.

Jag kom på en sak till med pellisen - vänd den om varje dag. Jag snurrar runt mina så de inte vänder sig mot ljuset med bara ena sidan.
Angående mitt inlägg - jag håller med dig, något borde ju klinga till i huvudet!

Kram, vännen!

Jessica sa...

Hej, snygg tröja! Jappahl flickar ofta ut rabattkuponger, så det känns som mzn gjort riktiga fynd :) Tycker de har ryckt upp sig sista åren, och har fn hel del fint.

Bra gjort att sätta upp amplarna själv!

Önskar dig en skön helg och att du får en mysig första mors dag!
Kram Jessica

Vit som snö sa...

Den tunikan gillar jag! KappAhl har fina kläder o i princip alltid kan man handla med 25 % rabatt- niiice! Svart o vitt är "mina" färger. Snyggt!
Jag borde också ut o kolla kläder, har rasat så i vikt i vinter, men har inte riktigt haft tid o lust. Oftast blir det mina tjejer som shoppar o då avstår jag själv:(
Tack för råd om pianot, det blir nog så som du tycker;)
Kram Cilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails