Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 8 maj 2010

Trälådan

Har haft den här trälådan stående i källaren ett bra tag, inte
riktigt vetat vad jag skulle ha den till.
Men efter att kikat runt på olika bloggar har jag sett många olika
användnings områden. Så min fick bli blomkruka i köket.
Fick idéen att ta täckpapp och vira runt krukorna, de va ju
inte så snygga när de syndes i lådan.
Min sambo undrade när han kom hem om vi skulle ge bort
blommorna?
-Nej de ska vara så där, svarade jag!
-Förstod jag väl, sa han och flinade!
Han har börjat gilla alla mina idéer och läser min blogg flitigt :)



Jag vill vitlasera våra bänkskivor men det
kräver lite mera övertalning innan han går med på det.
Såg nämligen på Marits vita skrin att hon har gjort det
och det blev riktig snyggt.
Ha en skön lördag.
Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails