Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 21 juni 2010

Odlat

Har planterat om min chiliplantor och ställt ut dom på altanen.
Hmmm har varit lite sen med och få ut dom, får väl se om
det hinner bli nå chilifrukter.

Planterade 12 st frön, 8 st tittade upp men sen har de dött en
efter en, eller jag har varit för hårdhänt när jag planterat om dom.
Så kvar är 4 st!!??

Inte så gröna fingrar med de här inte!
Nu håller jag tummarna att vi får några fina, heta, röda frukter :)



3 kommentarer:

Outi sa...

Hej!
Tack för att du vill vara med i min lilla utlottning! Nu hittar jag ju till dig också :)

Läste några av dina tidigare inlägg. Vilka fynd du gjorde på loppisen senast! Och hjärtat med pärlor som du knåpade ihop är SUPERSÖT!!!

Kram Outi

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Härlig blogg..
Glad att jag hittade hit!

Ha en bra dag! Kram Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Kul att du kikade tillbaka in hos mig :)
Vad roligt att du bor "nära" Örebro också, alltid kul med andra bloggare runt omkring samma stad.

Jag skapade min på www.mylivesignature.com, sen kopierade jag Html-koden och gick in under inställningar på bloggen, sen under fliken Formatering finns det en ruta som heter "Mall för inlägg". Där klistra jag in Html-koden och spara. Prova! :)

Har du några bra loppis tips runt om i Närke?
Jag vet bara en, Uffes lada i Hallsberg. Tacksam för lite nya tips :)

Kram Maria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails