Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 7 juni 2010

Nytt till köket?

Måndag igen, sitter vid datorn och klickar runt när jag hittar
de här skönheterna. Heter PIP studio och kan köpas på
Broarnes sida, om du klickar här kommer du dit.
Alla bilderna är lånade ifrån den sidan.

Vill haaaaaa begäret kom direkt :)
Är så svag för rosa och turkost nu. Skulle kunna byta ut allt
porslin i köket för de här. Undrar vad min sambo skulle tycka
om det?? hihi.

Ha en skön måndag
Kram Camilla










4 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Tack för din hälsning hos mig! Den här bloggen tror jag minsann att jag missat... Vilken massa härliga saker att kika på! Visst är de ursnygga Pip studio! Upptäckte dem bara för några dagar sedan - helt ljuvliga.
Ha en fin måndag:)
Kram Marie

Unknown sa...

Hej vännen!
Visst är PIP snyggt! Finns även hos C'est la vie, webbadress: http://www.cestlavie.se/shop/
Go'a söta Linas butik :)

Hoppas ni haft en härlig helg! Det har vi, helt avskärmade från verkligheten i Astridland! Vi missade tom Nationaldagen igår!! Då är man uppslukad av annat! :)
Nu är vi solbrända, myggbitna och trötta, men också underbart lyckliga!
Du frågade om skorna, klart att du ska "härma" de är en lycka för fötterna så kolla in hos din närmaste Hälsokostbutik efter Emma Natural Comfort! Pris 399:- finns i svart och vitt.
Inte en öm fot fastän jag gick med dem (helt nya) hela dag 1 på ALV!!

Stora kramen och ta hand om er!
Ps. Hur går det med pellisen?? Bild?? ;)

Huset vid ån sa...

Hej svejs!
Tack för dina alltid så trevliga kommentarer inne hos mig, uppskattar dom jättemycket! Jag Skulle också vilja byta ut en hel del i skåpen....Superfint porslin du visar o tipsar om! Sommarkramar till dig! Therese

fröken knopp sa...

Guuud så mycket fint!! Ska genast kika in där..

Hm..skulle me vilja byta ut men plånboken vill inte!!!!!

Varma Kramar Elin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails