Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 10 juni 2010

Torsdag

Igår var jag och shoppade!!!
Bilen var proppfull, hittade massor av bra-ha-saker, hihi.

Köpte en rund rosa ryamatta till Novas rum. Hittade också
en rosa lampskärm till lampfoten jag har målat.
Det blev perfekt!!

Hittade en bit bänkskiva på fyndavdelningen på Ikea för en billig
peng som kommer passa superbra ut till stugan. Köpte även en
rund diskho, och massor av andra saker, så nu är det bara och
åka ut och börja montera alla sakerna till vårat lilla kök.
Får visa före och efter bilder på det senare.

Det är så kul när man kommer hem och får plocka upp allt
nytt till sitt hem. Man känner sig som ett barn på julafton :)

Tänkte visa er mitt gästrum idag, det går helt i brunt faktiskt,
förrutom den nya pläden från Ikea som fick bli överkast.
Det var det första rummet vi rustade när vi flyttade in här för
1 ½ år sedan. Då var jag helt såld på brunt och ville ha de
överallt.
Valde en brun fondvägg och brun heltäckningsmatta till tv-rummet
och målade altangolvet brunt innan jag gav mig!! Tur var väl det.
Det är ju så mycket lättare med ett vitt rum att ändra färgerna
på gardiner, kuddar och mattor efter humör.

Hoppas ni haft en skön dag. Jag hann med och sola i 1 timme på
eftermiddagen när Nova sov. Såååå skönt
Kram Camilla






































Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails