Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 20 juli 2010

Bröllop

I lördags var jag och H på bröllop. Han hade fått uppdraget
att fota brudparet. Kul när man kan ställa upp för
någon, utöva sin hobby och få betalt för det.
Vi drog runt följet på alla de möjliga ställen runt kyrkan och
de tyckte vi hade mycket bra ideér. Jag bar grejer och
visade hur de skulle stå och sitta. Vi hade en jättekul dag och
kväll. Här kommer lite bilder utan att avslöja vilka de är.







Kram Camilla

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, så fina kort! Jag ska visa dem för min sambo, han ska fota min brorsdotters bröllop i september. Även om han fotat två bröllop redan har han nu blivit helt nervös??!! Fattar ingenting, han är ju superduktig! (har du kollat Johans blogg? Ligger i min blogglista annars).

Tack för komplimangen! Jag trivs otroligt bra, jag har alltid trott att min drömfrisyr skulle vara lååångt hår, men det är visst kort! Jätteförvånad, men this is a keeper!! Äääälskar mitt nya hår! :)

Födelsedagen var hektisk med en massa allsång med kören och sen musikallåtsrep... Gick hemifrån 16.30 och kom 22.30.... Och idag är det dags för musikallåtarna att framföras så det kommer bli tre dagar med sång (tisdag - extra rep, onsdag - allsång och rep, torsdag - dags för framförandet!) SEN ska jag se till att ha en tårta klar för att fira med familjen :)

Och så klart kommer presenterna visas! Speciellt när det gick i heminredningstecknet i massor! Och vackra kläder :)

Ha det gott, vännen och ta hand om er!
Stor kram!!

Hanna sa...

Vad duktig han är!! Snyggt!
Kram Hanna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails