Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 28 juli 2010

En favorit

I kväll blev det en tripp till en av mina favoritbutiker, Åsby, som
ligger nån mil härifrån. Där kan man gå runt läääänge :)

De har en stor avdelning inredning, en med inneblommor och en
stor gård med växter, krukor mm mm.
Nu på sommaren är det otroligt varmt bara där inne, som tropisk
regnskog ungefär. Tycker lite synd om de som jobbar där.
Fast kanske inte, vem skulle inte vilja jobba bland allt fint de har.

Nu blev det dock bara 2 ljuslyktor som inhandlades.
Men det finns hur mycket som helst som hade kunnat få följa med
hem. Tänkte visa lite hur det ser ut, alla bilder är från butiken.
Hoppas ni gillar det.





Kram Camilla

8 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Camilla!

Åh vilken underbar butik! Den hade lätt blivit min favorit också, det ser jag :)

Kram
Mia

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilken mysig butik.Vad mycket fint dom hadde.Önskar dej en skön kväll kram Rita ♥

Anonym sa...

Hej vännen!
Jättefina bilder som verkligen visar hur mycket fint det finns på Åsby. Hammocken får gärna bo på vår sida av staketet ;)
Kram Grannen

Unknown sa...

Ser jätte härligt ut i den butiken, fin blogg du har förresten.

Kram Catta

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Jag vet att den butiken är en dröm :)..brukar åka dit för att köpa kött (ursäkt för att få gå in i denna ljuvliga butik..hihi..)..finns så mycket där att man lätt kan komma hem tomhänt..för mycket att välja på!

Hoppas att du får en kononfin dag!!
Varma kramisar ifrån Sanne!!

Vitt för själen sa...

Halloj!
Jadu där kan man knata runt länge som du säger..jag har sett en helt underbar lampa där som jag gärna vill ha..
Haha nedu det blir nog inget dopp för mig..hua vad kallt!!
Hoppas vi ses snart, kramkram

Unknown sa...

Tack för din kommentar, sett din staffe nu, ljuvlig! Bägge vovvarna är härliga så klart.

Kram

Madame Vit sa...

Halloj!!!
Vart är det du bor? Jag bor i Kungsör (har inte fattat det ännnu för jag egentligen från Eskilstuna =))
Jag var på Åsby i tisdags, de har verkligen byggt ut sedan jag var där sist, typ 3 år sedan. Tänker åka dit snart igen, Bruka utbudet var verkligen stort där =)
Ha en fin dag
Kram Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails