Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 10 juli 2010

Lycka

För 2 månader sedan var jag och H på en konstutställning. Vi
känner galleriägarna och tyckte det var roligt att komma och
se en ny utställare, Camilla Hyllén, som jobbar med akryl
och tryck.

Hennes tavlor var väldigt annorlunda och desto mer vi kollade
runt så såg vi små detaljer gömda i dom och de var väldigt fina.
Skulle inte vilja ha någon stor då de ej skulle passa in i vårat hem
men jag såg en söt liten tavla som hette "lycka" och hade elefanter
i en färgskala som skulle passa i Novas nyrustade rum.
Sa lite fint att DEN skulle jag gärna vilja ha. *blink, blink*

Sen har det ju gått en tid och jag har glömt bort den, men så igår när
jag kom hem väntade en överraskning på mig. Min älskling hade
gått och köpt den och ställt den i sovrummet så det tog ett tag innan
jag såg den. Oj oj oj vad jag blev glad, så gulligt av honom!
Den var finare än vad jag kom ihåg.

Ska bara hitta en passande ram till den, men den passar så fint
i Novas rum.
Lycka!!




Kram Camilla

1 kommentar:

Hanna sa...

Den ska passa till Ribba ram på IKEA. De finns i vitt och svart, det är en lite djupare ram, fyrkantig. Snygg till dessa tryck!
Kram Hanna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails