Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 23 juli 2010

Nytt i garderoben

Har varit och handlat kläder till mig själv. Har städat i garderoben
och lagt undan kläderna jag hade när jag ammade. Det var
läääänge sen jag kostade på mig lite nya kläder.
Och det blev inte mycket kvar som är nå kul att använda.

Jag botaniserade runt på rean och hittade faktiskt lite grann.
Brukar tycka att det är så stökigt, mest fula grejer kvar
och det jag hittar finns aldrig i min storlek. Brukar mera snegla mot
de nya som dom har hängt upp och kommer då oftast hem med
lite dyrare kläder.

Så döm om min förvåning när jag hittade både en kort jeansjacka,
jeans, svarta byxor och en klänning som det bara fanns en kvar av
och i min storlek :)
Och en ny kudde från Hemtex för halva priset inhandlades också.



Va fin jag kommer känna mig i kväll när
vi ska ha vänner över på mat.


Kram Camilla

2 kommentarer:

Madame Vit sa...

Grymt snygga kläder du fyndat!!! Ibland måste man ju unna sig kläder också, fast det var ett tag sedan här med kan jag lova =) Vart köpte du den rosaklänningen/tunikan? Snyggt till en solbränna också.
Turkosa kudden är verkligen såååå söt.
Hahhah ja nag det du skrev om bordet hos mig; En kvinnas list =) Min övertalning av pappa att få måla bordet har satt igång. Men han TROR att jag kommer att ångra mig och vilja lämna tillbaka bordet till dem. Han är då lika envis han =) Och sambon håller med svärfar, givetvis =) Klädslarna till stolarna har fått godkänt av min avdra hälft, han insåg väl att det var kört hihi =)
Bilder kommer på alla möbler både nu och sen, jag lovar =) Kan inte hålla mig hahah
Kram Fia

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Åh, vad fina kläder! Har själv tittat på just de jeansen men har inte kommit till skott. Nu är de nog slut. Mysig färg på klänningen.
Är övertygad om att du var jättefin igår på middagen :)
Kram Milla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails