Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 30 juli 2010

Omgjord..

Ibland hittar man inredningsdetaljer i en affär som man inte
trodde skulle ha sådant och som från början var tänkt till nåt
helt annat.

Hittade in till ängeln i vitt och hon hade varit på Lidl och sprungit
på tunga "gjutjärnsmojänger" som hon beskrev det.
De var jättefina, vita och stog lutade mot hennes vägg.
Åh tänkte jag, dit måste jag åka.

Och jag hittade vad det var hon köpt, men det var ju nå helt
annat egentligen. Nämligen en blombricka på hjul!!

Men jag tog av hennes inspiration och lånade idén.Nu står den i mitt
fönster och är lika snygg som hennes, hihi.

Hoppas ni får en bra kväll med massor av fredagsmys.

Kram Camilla

1 kommentar:

Norregård sa...

Hej!!
Visst är det väl kul när vi kan inspirera varandra på bloggarna;o) Fint!!

Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails