Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 11 juli 2010

Spegel

Nu måste jag visa vad jag köpte på loppiset vi hittade på väg
hem i tisdags. Har kollat lite extra efter en viss spegel,
kan kanske kallas rakspegel. Och nu hittade jag en!

En charmig hemmagjord med en liten låda.
Den va ju inte så snygg brun men jag såg hur fin den skulle
bli med lite ny färg. Velade ett tag om jag kanske skulle måla
den svart men valde sen vit.

Och visst blev den fin vit, jag är såååå nöjd. Den fick en given
plats i vårat sovrum.

Hoppas ni fortfarande njuter av sol och värme.
Snart drar jag iväg på loppis igen, två nya faktiskt, ska bli spännande.
Se om jag kan hitta nå mera saker jag letar efter!

Före
Efter



Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails