Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 8 juli 2010

Vänskap

Av min goa granne Karin har jag fått hemgjord vinbärssaft.
Hur kul som helst och få.

När jag kom hem från stugan igår kväll hade jag en överraskning
till henne. På väg hem från Örebro i tisdags så hittade vi ett
loppis efter vägen. Där fyndade jag några saker, visar de senare.
När Karin och jag var på loppis för ett tag sedan hittade jag ju
ett kockumfat till en billig peng och jag vet att hon ville
ha ett likadant. Så när jag nu hittade ett till så köpte jag det till
henne, hon blev jätteglad.

Senare på kvällen fick jag en liten vit zinkskylt av henne.
Till "My special loppis friend" sa hon!
Det är så bra grannar ska vara, tack Karin!




Kram Camilla

2 kommentarer:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Fina vänner och grannar ska man vara rädd om. Vad gulligt av er båda att överraska. Jag gav själv bort en liten "gravidpresent" idag till en vän som har en otroligt jobbig graviditet.
Kram Milla

Anonym sa...

OM jag blev glad! Det var en riktig överraskning ;) Tack goa du.
Kram Grannen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails