Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 27 juli 2010

Vart tog du vägen?

Nu har det varit grått och trist med regn i flera dagar, vart tog
sommaren vägen?
Visst det är ju jättebra för skog och mark. Jag har grejat inne
och vi suttit med tända ljus på kvällarna och mysit.
Men nu kan de väl räcka, nu vill jag ha sommaren tillbaka!
Sol och värme är ju det som gör en glad, man får energi.
Nej kom tillbaka sommar!

Visar lite bilder på min somriga drink jag bjöd på i fredags när vi
hade vänner över på grillat.
Blev en rosa panter med en stor jordgubbe på kanten.

För att få lite fint på bordet tog jag glasskålar och la några vita
stenar i botten och klippte sen av en klematis och la i.
Enkelt och fint.
Kram Camilla


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails