Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 12 augusti 2010

Blommor

Det är inte mycket som blommar längre i min trädgård. I min
stora rabatt börjar det se trist och hängigt ut. Har inget som
blommar sent, måste nog inhandla något.
På altanen har det blivit risigt och visset.

Men min klematis på garageväggen den blommar på för fullt!
Måste bara visa hur ljuvlig den är :)

Och mina tre stora krukor på framsidan är också hur fina som
helst. Första gången jag köpte snöflingan och den
blir det helt klart till nästa sommar också.

Kram Camilla




2 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

vilken fin clematis. Snöflinga brukar vara tacksam.
Ha en fin dag, kram

Unknown sa...

Ååå, så vackra! Supersöta blommor!
Och på tal om blommor, hur går det med utmaningen?? Lever pellisen? Min plättar är superstora och fina, måste komma på ett sätt att plantera om dem :)

Ta hand om dig, vännen!
Kram kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails