Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 30 augusti 2010

Byrå

Känner för nya möbler här hemma men när jag sa det
till min sambo fnös han lite och sa att vi har väl annat
vi i såfall behöver före. Ja de har han ju rätt i.....
.... så fram med penseln och målarfärgen.



Byrån som står i vårat bruna gästrum var björkfärgad
och passade liksom inte in riktigt. Den är ju inte världens
snyggaste men med lite vitfärg så blev den ju lite finare :)

Gjorde ett stilleben med en gammal kamera och lite ljus på
en bricka. Fick en vit/lime hortensia i våras och när jag
sen planterade ut den så ändrade den färg till cerise/lime, hm..
Fick tipset att torka den när den är på väg att nästan ha blommat
över, så håller den sig fin länge. Så nu har jag hortensia hänger från
min knoppbräda i vardagsrummet :)


Visst är den gamla kameran häftig? Den hittade jag i en av
alla gömmor som min sambo har....

Kram Camilla

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Håller med, byrån blev mycket finare i vitt.

Ser att du gör som mig, eller jag som dig, har värmeljus i gamla kakformar

Kram

Unknown sa...

Ja tänk vad lite färg kan göra, mycket bättre!
Kameran är riktigt fin, vilka gömmor han har din sambo =).

Kram Catta

Vikeskärs hem och vardag sa...

Blev jättebra. Fint stilleben har du gjort med.
Nu vill man tända massor av ljus på kvällarna.
Ha en härlig dag, kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails