Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 7 augusti 2010

Loppis

Var idag iväg på ett loppis i utkanten av stan. Det var annonserat
att man fick hyra bord. Men det va få som var där och inget
kul att fynda. Tur var väl att jag på vägen ut såg en loppisskylt.
Så där stannade vi och gissa om jag blev glad.
En liten friggebod full med roliga saker!!

Hittade en hattask, en flaska, kockumsslev och hålslev, typ en
gammal knoppbräda och en telåda som hade fult motiv på locket
så den ska målas. Knoppbrädan var tyvärr delad men vad gör
det. Tycker ni att jag ska måla den?
Lyckan är total iallafall :)

Hon var smart hon som hade det. Att sätta ut
skylten när det ändå var ett loppis en bit därifrån. Så det var nog
många som stannade där idag. Kom flera bilar när vi skulle åka hem.

Kram Camilla


9 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vilka loppisfynd. Pappa har 3 st hattaskar hemma, och jag har varit på honom att jag iaf vill ha 1 :) Nästa gång jag är där ska jag ta tag i det för det är ju så fint.
Trevlig kväll, kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka toppenfynd. Roligt att det var en loppis på vägen du inte hittade något på den andra

Kram

Vitt för själen sa...

Sålde just min hattask..hade jag vetat hade ju du kunnat tagit den!!
Tycker INTE du ska måla knoppisarna.
Kram <3

hemma hos lilla mej sa...

Vilket otroligt toppenfynd.vad läcker.a en skön kväll kramar Rita ♥

Unknown sa...

Skulle väldigt gärna vilja ha hattasken, behöver fler till mina hattar (är Modist).
Svårt att hitta sådana billigt i Göteborg, alla tar överpriser och jag är så dålig på att leta på nätet.
Fina fynd du har gjort.

Kram Catta

Anonym sa...

OM jag ångrar att jag inte åkte på den loppisen! Vilka fynd! Hur du än gör med knoppbrädan kommer den att bli bra. Dina projekt blir ju alltid kanon ;D
Lördagskram Grannen

Anonym sa...

Fast nog vore det snyggt med vitt... ;)
Kram igen

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Åhh, helt underbara fynd!
Skulle vilja ha varenda sak du köpt, bra smak ;)

Kram Milla

Anki sa...

Hejsan!
Jag fick ditt mail om beställning, men...tyvärr är det nåt som är fel för jag kan inte svara på mail...så jag provar här ist!
Jag blir så glad att du gillar det jag gör, tack för det...visst målar jag en bräda till dig, men det tar nog 1 vecka eller så för jag har en del att göra klart först!
Men jag hör av mig, endera här eller via mail om jag får det att funka *ler*

Å vad roligt att jag hittade till dig, åh så fint du har det...härliga fynd gjorde du oxå! Jag har letat efter en sån knoppbräda, dessvärre utan framgång...men skam den som ger sig, haha!
Jag återkommer gärna till dig, underbart fint...å härliga dogs!

Ha det gott!
Kram Anki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails