Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 8 augusti 2010

Många projekt

Håller på med projekt lite överallt i huset nu. Har svårt och göra
klart, borde ta ett i taget...

I tvättstugan har de bruna luckorna fått bli vita och jag har
målat tvättråd på en lucka.
Tvättmedel och sköljmedel är i fina flaskor och burkar.
Tänkte ni skulle få se, fast det inte är riktigt klart.

Ska försöka och göra klart allt nu i veckan,
utan att börja på något nytt :)

Kram Camilla



Älskar mina gamla skopor

3 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fiffigt med tvättråden... Det är ju mycket roligare att tvätta om det är fint och i fina burkar som du har. Tyvärr kan inte jag har det här, men någon gång kanske :)
Kram

Änglarnas hus sa...

Såå mycket roligare att vara i detta, annars så tråkiga rum, när det är vackert piffat!

Kanonfint!

Ha det gott! Kram sanne

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Blir ju hur bra som helst! Varför ska det vara så svårt att slutföra ett projekt innan man påbörjar nästa!! ;) Jag jobbar på det själv och slutför nu projekt "lekstuga".

Har funderat på vad jag ska ha mitt flytande ariel i, nu har du gett mig en idé ;)

Ha en bra måndag! Kram Milla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails