Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 16 september 2010

Ljusbricka

Har fixat en ljusbricka på kistan i vardagsrummet, loppade
ljusstakar och en hjärtan på snöre pryder finaste brickan.
Nu när höstmörkret är här så är det fin fint och mysa
till alla tända ljusen.
Där passade ljuslyktan in som jag fick av min granne igår :)

Brickan har jag hämtat hem ifrån stugan, kände att jag
saknade den ?! om man nu kan sakna en sak man har, hmmm

Ja ja iallafall så fick den komma hem och pryda kistan :)

Nu ska jag snart iväg och äta god frukost hos en kompis.
Ha en skön torsdag, snart är det helg igen! ♥♥






4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen! Jättesöt ljusbricka, jag fixade ett ljusbord istället :)
Hoppas allt är bra med dig och familjen! Jag är ledsen att jag inte hoppat in här på ett tag, men tiden bara försvinner bland bröllop, vardag och papper för företaget...
Önskar att jag kunde förlänga vissa dagar med ett par timmar, så jag hann med allt jag vill.

Ta hand om er och stor kram!
Suuupersöt banner, förresten! Kram!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefint, det behövs nu med detta väder.
Kram

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad fint du har gjort.Kanonfint ♥ Behövs lite mys i detta väder.Ha en skön dag rara du Kram Rita ♥

Handgjorda drömmar sa...

Urtjusigt! Gillade ljusstakarna i glas - de gjorde sig kanon på silverbrickan :)
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails