Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 18 september 2010

Sötaste pallen

Kolla in den här lilla söta pallen jag loppade i torsdags!!
Så där lagom nött och sliten i en jättefin mintgrön färg.

En sån sak som jag inte visste att jag letade efter, men så
stod den där framför mig och jag bara kände att åhh nu
har jag hittat den!! Och för en ynka tjuga så var den min.

Hade nog agerat blomhylla sista tiden för den var riktigt
smutsig och fläckig, men det fixade svinto i ett kick!

Den står i Novas rum nu, passar perfekt in med hennes färg
på tapeten. Ja den också, minns ni stolen jag fyndade för en
tia för några veckor sedan. Den sa jag samma sak om :)
Så nu står där både en stol och en pall, fina tillsammans.





Helgen vet jag inte riktigt vad den bjuder på, får se vad vi
hittar på.
Hoppas ni får en skön lördag.

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt pall!!!!Den skulle jag oxå köpt om jag fick se den.bara så fin!!!!!Önskar dej e skön lördag rara du.Kram Rita ♥

Vita Lyckan sa...

Å vilken söt pall! Jga är på jakt efter just något liknande, men det är rätt utplockat på just pallar har jag märkt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails