Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 22 september 2010

Tre saker

Hej denna fina höstmorgon. Tänkte visa de sakerna jag köpte
på loppiset i lördags. Det va inte så många saker som fick
följa med mig hem. Nu för tiden så väljer man med omsorg
när man går på loppis. Och så får de ju inte vara för dyrt,
då är de ju liksom inte loppis..

Jag hittade en jättefin tallrik, med mörkbrunt mönster
på, till min tallrikshylla i köket.

Ett gammalt fint örngott med monogram och spets på. Det hängde
jag på byrån där jag förvarar sängkläderna.

Och ett litet glas med "rutan" mönster på som passade fint i min
lilla glassamling på brickan i rummet.

Sen en annan liten sak som jag just målat. Visar den i morgon :)
Ha en skön dag. Här ska uträttas en massa ärenden idag, kanske
hinner med och baka också, Novas 1 års dag närmar sig ♥♥

6 kommentarer:

Penseldraget sa...

Hej
fina fynd du hittade visst väljer man med omsorg nu och ibland får man åka hem tomhänt, fast de händer ju inte så ofta =)
grattis till dom lyckliga vinnarna
kram pia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tycker du har hittat väldigt fina fynd.
Här rullar ideerna i hjärnan för fullt om klänning, dukning m.m hihi.
Kram

Vintage House sa...

Hej
Gillar verkligen din tallrik så fin...
ha en skön kväll
kram
sandra

Unknown sa...

Fina fynd du har gjort! Håller med dig om loppisbesöken, nu för tiden väljer man mer med omsorg o att det ska vara billigt för annars, i mitt tycke, ä det ju inga fynd. Det ä ju det som är själva grejen med loppis tycker jag, att fynda till fyndiga priser-då ä det kul! Ha det så gott. Kram Lenita

Madame Vit sa...

Kalasfynd du gjort!! Ja loppis har blivit dyrare tycker jag, lite tråkigt för det är ju där det SKA vara billigt =)
Alltså fler än jag som bakar nu hih =)
Vet inte vad det är med blogger idag, har jättesvårt att kommentera, grrrr.
Ha en fin dag!!
Kram Fia

Madame Vit sa...

Men det är strongt gjort att gå dit!! De har en förmåga också att svänga sig med fina termer så man inte fattar ett jota av vad de säger. Har du något på gång?
Ja, vi kände att det var nu eller aldrig att köpa en KA, får dock lite ångest när jag tittar på den för det är mycket pengar, men men. Får baka utav bara ..... nu =)
Kram Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails