Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 3 oktober 2010

Annorlunda lösning

Vi har ett litet problem här hemma. Nova kryper på golvet
och där är ju även Miltons hundsäng. Hon har väääldigt svårt
att låta bli honom. Kryper gärna upp i hans säng och vill klänga
och leka. Tycker att hundens säng är bara hundens, den
enda lilla fristad den har. Där ska inga barn vara.
Nikkis har en träsäng med sin bädd i och den kommer Nova
inte i, plus att Nikki är större och tar upp mer plats i sin säng.

Så som en tillfällig lösning har min sambo tagit hem en
gammal grön militärlåda.


Så en hög låda + en hundbädd och en liten hund =.....

....en hög kungatronsäng för Milton, vilket han trivdes i på
en gång när han märkte att han fick vara ifred och vila.
Ser rätt skönt ut faktiskt.
Nu har han kommit på att han ser ut genom fönstret också.
Får se om han kan vara tyst när han ser fåglar och ekorrar :)

Ja vad gör man när man har småbarn, gäller och vara
uppfinningsrik ibland, dock kanske inte den snyggaste lösningen
men den snabbaste idag!
Hur gör ni andra som har djur och småbarn?
Blir den kvar kanske jag målar den vit också, hihi

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!
Vilken smart idé!! Själv letar jag efter en gammal växasäng till Scooby så vi kanske äntligen får ha vår säng i fred! Det börjar bli trångt nu när han inte längre är speciellt liten......

Ännu inte hittat någon som fallit mig i smaken men det kommer nog hoppas jag.

Ha en härlig söndagskväll!
Kram!!

Vitt för själen sa...

Du jag ser för bedrövlig ut på alla bilder..du kan ju snoka på FB!! Har lagt upp i min logg där på mig o AC..jag hade så jädra ont i ögat så fy så jag såg ut/ser ut. Kram <3

Bella sa...

GRATTIS!!! Du har vunnit presentkortet hos SUMO-pix hos mig :)

Maila mig så jag får din mailadress på bellasvagtillbaka@hotmail.com så får du rabattkoden via mail.

Grattis igen och hoppas du får en bra dag!!

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails