Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 11 oktober 2010

Höstbilder

Hejsan, måndag igen. Ny vecka med nya möjligheter.
Den här veckan är det dop och 8 årskalas, båda på lördag.
Och på torsdag ska jag till frissan och bli lite bortskämd med saxen :)

Det var helt underbart vackert ute i morse så kameran fick följa med.

Frostbitna blåklockor....

.... som snart tinas upp av värmande solstrålar.

Vackert!

I "min" ekbacke.

Den stora eken är bara så vacker nu i solen.

Här skulle jag kunna sitta en stund och bara njuta...
Ha en toppen bra början på veckan ♥♥


1 kommentar:

Madame Vit sa...

Härliga höst =) Äntligen börjar det likna en höst. Säger bara pang så är smällkalla vintern här =)
Härligt med egentid hos frissan, jag har min tid på fredag =)
Kram Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails