Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 4 oktober 2010

Krans

Måndag igen och höstvädret fortsätter visa sig från sin
bästa sida. Har pysslat ihop en krans till ena ytterdörren
nu på morgonen. Det finns ju så otroligt fina färger nu
att välja på. Blev en blandning av olika löv och kärleksört.

Helgen har varit lugn och skön.
Igår dammade jag, tog hand om tvätt och H och jag städade
ur papper, broschyrer och tidningar som låg i högar på
skrivbordet i datarummet. Det är ju sååå supertråkigt men
åhh va skönt det var och få det gjort. Men efter det tog
orken slut. Hur har eran helg varit? ♥♥






6 kommentarer:

heavenandearth sa...

Åhh, så vacker krans du gjort!!
Härliga färger!
Många härliga bilder på din blogg!!

Vill passa på o tacka för att du vill va med i min utlottning o önska dig Lycka till!!

Önskar dig en härlig måndag!
Kram! Iréne

Lilla gårdshuset sa...

Kanonfin krans i höstigt härliga färger.

Kramis/Heléne

Anonym sa...

Jag blev riktigt glad när jag tittade ur genom fönstret och såg din underbara krans :) Skönt att du är piggare igen.
Måndagskram från Grannen

Vit som snö sa...

Åhh så vacker höstkrans! Brinner av färger...
Joo det är en härlig årstid nu, så länge löven sitter kvar...sen tycker jag det är en dyster period, gäller att fylla den med annat då...
Ha det gott!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken underbar krans du har gjort.Bara så höstig och fint.Har bara varit hemma i helgen och vilat.Vill bli frisk snart.Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

Hanna sa...

Vilket öga för komposition du har. Florist kanske skulle va ett yrke för dig :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails