Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 14 november 2010

Spel

Hejsan igår kväll var vi 6 tjejer som träffades för att äta gott och
spela spel. Vi spelade Taboo och jag har inte skrattat så gott på
länge, tårarna bara sprutade!

Det går ut på att man är två lag, man ska på tid beskriva en person,
en plats eller en sak. På lappen står det 5 saker som man inte får
använda. Man blir väldigt låst på just de man inte får använda och
letar i hjärnan efter nå annat för att just beskriva detta.

De här orden använde jag: där sitter man & mumsa på nå gott & gluttar på
nå kul! Vad kan det vara?

Det blev många konstiga beskrivningar och mycket skratt kan jag lova!
Tack Nina för en toppenkväll ♥

Vad brukar ni spela för spel?



Rätt svar va: biograf! Hmm ja jag kom inte på nå bättre då jag inte fick säga: salong, film, popcorn mm. Och sen skrattade jag så mycket att jag inte hann komma på nå annat innan tiden var ute :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails