Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 7 december 2010

Ett litet hus!

JAAA äntligen är jag också lycklig ägare till ett ljushus!!

Visserligen inget Walther & Co men de gör inget. Mitt är vitt
och kommer från Jotex och till en mycket billigare peng.

Jag har den i köket nu och har lagt in min ljusslinga som jag ska
ha i granen sen. Ska ha en lite mindre slinga i den men jag var
ju tvungen och testa hur det blir :) Såååå nöjd!!



Håller på och fixar med nya gardiner till sovrummet, men det
får ni se i morgon ♥♥

11 kommentarer:

Madame Vit sa...

Grattis till huset =) Det är verkligen jättefint!! Passar året om.
Jotex är klart underskattat!! Hoppas det ändrar sig snart =)
Var det du som undrade över mina kommande Hunter stövlar på mailen?

Kramar Fia

Vita Falkens Lantliv sa...

Visst är dom urfina dessa ljushus, jag har exakt ett likadant och ett modell större(det större köpte jag på Rusta) passande priser;)

Kram Susanne

Madame Vit sa...

Okej för jag fick ett mail från en Camilla, tänkte om det var du =)
Jo klänningen beställde jag från Ellos, 299 kr. Beställde 2 st en i varje strl, vet ju inte hur den sitter hahah =) En får åka tillbaka i allafall.
Ja det är ett krux att hitta en snygg ljusstake. Jag köpte min hos Ylva Skarp på hennes nätbutik. Skitdyr på ren svenska så nu får jag ha den till dödagar hhhihi =)
Kram Fia

Unknown sa...

Det var fint ditt hus. Jag som trodde att det bara var jag i blogglandia som inte ägde ett sådant, men nu är jag nog det ;)
Ha de gott, kram Ing-Britt

Villa Vinkelhaken sa...

Så fint hus!
Visst är det fint att ha ljusslinga i dom! =)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

sussi sa...

Sååå mysigt Kram Sussi.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Både Jotex och Rusta har dem där :) Behöver inte alltid vara märken.
Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättefint blev det med ljusslinga i. Har faktiskt inget zinkhus själv så nu ska jag kolla både Jotex och Rusta:)
Stor Kram Annelie ♥

Rose Garden Malevik sa...

S
U
P
E
R
G
U
L
L
I
G
T

Ha en fin dag :)
Håkan

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Superfint hus, jag skulle också vilja ha ett sådant....Din header är så fin o stämningsfull också!


Ang, Mina strutar i hallen så har jag faktiskt köpt dom "färdiga" på Claes Olsson till ett riktigt fyndpris...Fniss! Ibland behöver man inte gå till inredninsaffärer för att hitta fina saker! Fniss...

Ha en fortsatt fin vecka!
Julkramar Therese

TIDSOPTIMISTEN sa...

Jäätefint, jag är också lite sugen på just ett vitt ljushus.

Kram F

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails