Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 23 december 2010

Fixat de sista

Hejsan så här dan före doppare dan!

Idag har jag varit ut och fixat de sista små detaljerna.
Lite mat, några julklappar och gå bort presenter. Men inge
trängas eller stress för mig inte, var ute på förmiddagen och då
hade det inte hunnit bli så mycket folk.

Min sambo skulle sen bort på jullunch med sitt jobb och då passade
jag på att följa med för att gå på en för mig ny inredningsbutik. De
bästa nu före jul är att de rear ut julsakerna till halva priset.
Hittade söta små silvergranar att hänga i granen.
Och så små änglar med siffror på, så nu vet jag hur nästa års
adventsstake kommer se ut :) Det fina zinkhuset fick också följa med hem.



Hoppas ni har de mysigt och pyssligt så här kvällen innan julafton ♥♥

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!
Vilka fina fynd du hittat! Granarna var ju pyttesöta!!

Jag hoppas att ni får en underbar jul och en massa mys!!
Stooora kramar!

Vita Falkens Lantliv sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kram Susanne

rustik charm sa...

Hej Camilla.

Kikar in för att önska dig en god jul.
Kram Kristina

Hanna sa...

söta siffror.
God Jul!
Kram
Hanna

Anna-Lena sa...

Hej Camilla!

Ville bara kika förbi och önska dig en riktigt God Jul med massor av mys med nära och kära!

Kram Anna-Lena

Änglarnas hus sa...

En riktigt God Jul vill jag önska dig min goa bloggisvän!!

Kram Sanne!!

ängeln i vitt sa...

Önskar dig en riktig GOD JUL !!!

Kram Carina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails