Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 30 december 2010

Nästan slut

Ja då är snart det här året slut. Ser med spänning fram emot 2011.
Tror det kommer bli ett kanon år!

Det kommer börja bra i allafall, jag har fått lite timmar på
en affär. Så jag ska börja jobba!! Känns annorlunda och säga....
Inget fast eller vikariat men ändå!
Tjoho, komma ut och träffa lite nytt folk och känna sig behövd...

Idag har jag och grannen varit på en shoppingrunda.
Jag hade ju fått presentkort i present och julklapp på en inredningsbutik
som jag gillar så mycket.
De kunde jag ju inte låta ligga och bli gamla, fniss :)
Det här fick följa med hem.

Stora svarta gjutjärnsljusstakar som jag suktat efter ett tag nu.

Sötaste lilla ♥skålen och en måttkannan som jag hängde upp i köket.

Och så fick en ny skjorttunika följa med också (och den är inte helsvart;)

Vad pysslar ni med så här när året nästan är slut?

11 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Snygga ljusstakar du köpt. Grattis till timmarna :)
Kram och Gott nytt år!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Det var inte dåligt vad många fina julklappar det blev av presentkortet:)
Verkar vara en jättebra butik - ljusstakarna är verkligen urfina.
Stor Kram Annelie ♥

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till jobbet! Kul att komma ut och träffa lite folk. Även om det inte är fast tjänst eller vik så är det ju jättebra! Det kan ju leda till något!
Fina saker du köpt. Klart man inte kan låta presentkortet bara ligga sådär! =)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fina fynd du har köpt, ljusstakarna var ju bara så snygga:)
Så kul att få komma ut i stora världen och jobba, grattis:)

Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Här har vi precis avnjutit en familjepizza, så nu är jag mätt o belåten med datorn i knä....Fniss!

Vilka fina saker du visar, visst är det bra med presentkort, jag har fått ett i julklapp också. Och här blir dom inte heller gamla...Fniss!

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Therese

Unknown sa...

Grattis till jobbet, även om det inte är fast så får man ju in en fot. Alltid lättare att få mera tid då.
Vilka underbara ljusstakar du köpt, perfekt med presentkort så man får exakt det man vill. Kan vara lite tråkigt att ge men alltid kul att få.

Gott Nytt År!
Kram Ing-Britt

Vita små hjärtan sa...

Hej Camilla!
Snygg tunika...
Gott Nytt År Vännen!
Kram Agnetha

Vardag och flärd sa...

Grattis till att du fått ett litet jobb! Det är så stimulerande att träffa folk och ha en uppgift utanför hemmet.
Så mycket fint du köpt, kul!
Njut av allt och ha ett fint slut på året!
Kram Eva

Penseldraget sa...

Vill önska dig ett gott nytt år och jag ser fram emot att kika in här 2011 =)
kram pia

Änglarnas hus sa...

Hallojsan vännen!!

Ett Gott Nytt År vill jag nu önska dig!!

Och ett Varmt Tack för all inspiration du bjuder på..

Vi ses under 2011!!

Kramis Sanne!!

Gårdsromantik sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。



Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails