Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 9 december 2010

Små strutar

Hej idag är det inte så kallt ute, passar mig bättre. Tog en lååång
promenad med hundarna i morse. Så nu ligger de och sover så gott :)

Har pysslat ihop små strutar av notpapper, natursnöre och ett
svart presentsnöre som det står god jul på. Hittade det på Ica när jag var
där och handlade på förmiddagen och tyckte det var så fint.
Tog sen och la några grankvistar i.



I kväll ska mitt fynd hem :) och förhoppningsvis en gran också.
Nu vill jag ha in en ♥♥

7 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefint :) Att Ica kan ha så snygga snören...
Ha en fortsatt fin dag, kram

Unknown sa...

Härliga små strutar. Hoppas du visar oss ditt blocketfynd, är ju lite nyfiken av mig ;).
Blir så sugen att ta in gran jag me när man ser alla fina här i blogglandia. Jag brukar aldrig ta in den förens dan före dopparedansafton.
Vi får väl se om jag orkar vänta.
Kram Ing-Britt

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättegulliga strutar med ris i. Roligt att pyssla lite.

Hoppas du får in en gran ikväll

Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Tack såå mycket för din fina kommentar. Den värmde!

Jättefina strutar har du gjort!
Visste inte att ICA hade så fina snören. Det måste jag kolla upp:)

Stor Kram Annelie ♥

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Trevlig blogg du har mycket fint att se.
Lägger till mig hos dig.

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad fint du har gjort med dina strutar.....

Önskar dig en stämningsfull o mysig adventshelg!
Julkramar till dig!
Therese

Handgjorda drömmar sa...

Hej Vännen!!
Här har man missat några inlägg ser jag.... varit "offline" lite ofrivilligt i veckan.
Dina strutar är kanonfina. Får nog ta ett besök på ICA (!). Superfint snöre! Ibland blir man förvånad över vad man kan hitta för skatter på lilla lokala Icabutiken :)
Jag köpte en gammal psalmbok på loppis som jag tänkt göra något roligt med, så jag bugar o tackar för inspirationen!
Imorgon är jag LEDIG så då hoppas jag verkligen att jag får lite egentid med pyssel o bloggtid!
Ha en riktigt go helg!
Kramar Marie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails