Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 28 januari 2011

Brickan

Hej brickan jag köpte i onsdags har hamnat på mitt hörnskåp med
lite saker på. När jag handlade växter i veckan så fick även den
lilla söta vita plåtkrukan följa med hem. Då hittade jag ingen liten
blomma som passade i den men nu har den fått en grön växt.



Måste bara visa några fynd som inte har med inredning och göra.
Vi har två Lindex butiker i stan men den ena ska stängas snart så nu
har de utförsäljning. Halva priset på nästan allt och halva priset
på Rean. Hittade en jacka till nästa vinter till Nova för 125kr! Hon fick
även två jeanstights och ett par "baggy" jeans & en svart tröja.
Jag hittade svarta tights & jeanstights till mig. Superfynd för en
arbetssökande småbarnsförälder :)
I helgen ska jag jobba både lördag & söndag, vad ska ni hitta på?
Fredagsmys på er♥

5 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vad bra att fynda kläder till tjejen och dig själv, det sitter ju aldrig fel;)
jag ska också jobba lör & sön... -sånt är livet;)
Ha en mysig frekväll!
Kram Anna

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka fina kläder du fyndade! Det är riktigt kul när man hittar något vettigt på rean.

Det enda vi har planerat för helgen är att gå på bio med killarna i helgen. Ska bli kul!

Ha en riktigt skön fredagskväll.
Stor Kram Annelie ♥

Huset vid ån sa...

Vad fint du har det på brickan vännen!
Och vad roligt med så många fina klädfynd.....

Önskar dig en skööön lördag vännnen!
Kraaaam Therese

Unknown sa...

Extra kul att handla när man får mycke för pengarna :o). Va tuff hon kommer bli i dessa kläder.
Den gröna succulenten tar ju upp färgen på brickan ypperligt...snyggt.
Kraaam Ing-Britt

Anonym sa...

Vilka fynd! Tänkte också ta mig ut på rean idag men eftersom lilleman i familjen fick magsjuka igår så blev vi hemma. Lite taklister i nya badrummet blev satta och en tur ut i solen hann vi också med.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails