Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 5 januari 2011

Ljusstake

Usch och fy för de här snöovädret, det räcker med snö för
lääänge sen. När ja kom tillbaka i morse efter och ha skjutsat
H till jobbet fick jag skotta för och kunna köra in bilen på uppfarten.
Värsta snövallen va upplogad framför alla husen!! Och det snöar
fortfarande.....

Va iväg i dag för och inhandla de där ljusstakarna jag hade sett.
Det är en inredningsbutik som ska byta ägare och säljer ut allt
till halva priset! Då kan man ju inte låta bli att fynda, hihi.
Tyvärr fanns det bara en kvar av den modellen jag ville ha. Men
jag knep den i alla fall, bättre än ingen :) Så en vit gjutjärnsstake
pryder nu hyllan i köket. Köpte till en glasmanschett också.



Och så kunde jag inte låta bli och köpa det här växthuset också.
Har ställt det i vardagsrumsfönstret men vet inte riktigt vad som
ska stå i det än.
Har ännu inte kollat nå på klädrean, fast jag skulle behöva. Utan bara
fyndat fina saker :)
Har ni fyndat nå kul på rean än?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!

Ja, snön är jag med trött på nu!
Jag fick ju med hjälpa till att skotta in sambon så han fick in bilen i garaget efter han hade jobbat natt. Nu har det inte snöat så mycket på ett tag, men väl lite plusgrader och sen isande kyla på det, så du kan ju tänka dig isgatorna vi har här utanför nu....

Vilka fina fynd du gjort! Jag lyckades med göra några igår. Casa Nera sålde ut allt i affären för halva priset, för de ska ner till Paris och köpa in nya saker. Önskar bara att jag hade haft "stora plånboken" med mig till butiken, för det fanns ju sååååå mycket att fynda! Men fynden kommer upp i bloggen under kvällen, så kika in. Det finns ett som jag är speciellt nöjd med, du kommer nog märka vilket ;)

Ta hand om er och stora kramen!

Unknown sa...

Jag kan bara hålla med...TRÖTT PÅ ALL SNÖ. Visst är det fint och visst kan det komma lite då och då för att täcka det smutsiga men måste det komma flera dess varje gång?? NEJ..

Vilken fin stake du hittat. Gillar den stilen på stakar både i svart, grått och vitt. Köpte en hög vit på plantagen innan jul som jag är så nöjd med.

Kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Jättefin ljusstake, och växthuset kommer du säkert på nåt att ha i:) Har också fyndat på rea, både inredning och kläder- det är ju alltid skoj! Ha en bra kväll!
Kramar Anna

Madame Vit sa...

Håller med dig, det räcker med snö nu =) Vackert men nej tack. In med våren!!!
Ljusstakar piggar alltid upp =)
Kram Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails