Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 23 februari 2011

Lite glädje..

..ja lite glädje behövs alltid. Har fått en award av både
Lövkojan och Längtans hem.

Marie-Louise skriver: för att det finns så otroligt mycket fint
att titta på hos henne, allt från pyssel och inredning till hem
och familj.

Ia skriver: för att du alltid lyfter mitt humör med dina hälsningar.

Tack tack så mycket snälla ni.


Den här ska man ge vidare till 5 bloggare som har färre än 100 följare.

Så jag ger den vidare till dessa goa tjejer med fin fina bloggar jag följer med
spänning för att få ta del av deras nästa projekt.

Lantligt i smultronbacken- Terese

Fräcka syster- Jenny

Vit dröm- Anna

Vitt för själen- Sophia

Madame vit- Fia

Ha en skön kväll alla goa♥

4 kommentarer:

Vitt för själen sa...

Tack och bock!

Hur har allt gått idag?
Skulle ringt dig tidigare, men det kom lite saker emellan. Men jag tycker det är dags att ses snart..går ju allt för länge mellan varven!

Har du börjat måla s****n?
Här målas det för fulla muggar..en vända till, sen borde det vara klart!
Var på en loppisride idag- här hemma, på Unga Liv har de en hel drös med silverbägare..men nu har du väl så många :)

Jag shoppade en hel del..först på Återvinningen, sen på Kuriosaboden..ujujuj. Nu får det vara nog.
...KRAM till er!

Villa Vinkelhaken sa...

Tack snälla vännen! ♥

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till awarden!
Så goda cup cake såg ut:)

Kram Susanne

Vit dröm sa...

Åh tack snälla, nu blev jag frisk på momangen ;)
Kramar Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails