Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 5 februari 2011

Små i glas

Hejsan har haft en mysig start på lördagen med ägg, rostat bröd
och massa tända ljus. Vi satt länge hela familjen och bara njöt.

Jag upptäckte häromdagen att jag har fått en förkärlek till
ljusmanschetter i glas. Har några stycken nu och jag håller alltid
ögonen öppna efter flera när jag är iväg på loppis :)
Har ni nåt som ni nyss börjat spara på eller kollar lite extra efter?





Hoppas ni får en toppenlördag. Här har vi inget speciellt inplanerat,
ska bara ha en lugn och skön helg utan måsten.


5 kommentarer:

Vit dröm sa...

Så fint!
Här blir det lugnt också, middagsplanerna för kvällen blev inställda pga magsjuka hos gästerna -tur att det kom tidigt så vi slapp bli smittade...
Ha en skön lördag nu!
Kram Anna

Mystjejen sa...

Hos mig blir det lugnt hemmamys! Så fina saker du delger i din blogg, stort tack:-) Ha en fin lördag Kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vilka fina glasmanschetter, jag gillar också såna!

Hoppas att du får en mysig kväll!
Här väntar vi på melodifestivalen....

Stor Kraaaaaaam Therese

Liza sa...

Tack så mycket!
Dörrarna kommer ifrån Starcenter!

Så fina ljusmanchetter!

Trevlig kväll!

Kram Liza

Unknown sa...

Visst är det fint med glasmanchetter. Jag har ju oxå köpt flera nyligen och flera snidade träljusstakar som ska målas och ha i grupp.
Idag har jag haft en heldag på LokaBrunn Spa med mamma och mina tre systrar, helt underbart.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails