Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 4 februari 2011

Små vita

Hej fredag igen men usch vilket väder. Det har SNÖAT här på
morgonen. Bläää och fy! Gjorde två vurpor när jag var ute med
hundarna i morse. Det går ju inte och se vart isfläckarna är under
nysnö!! Nej usch och fy säger jag bara men som tur är så gjorde
jag mig inte illa i allafall.

Mina fina pärlisar håller på och slår ut så de får symbolisera min
längtan till våren idag.

Lyssna gärna på låten nedanför, den gör en också glad.
Jennifer Lopez är tillbaka med en ny låt.


Storstädningen är avslutad och det känns bara såå skönt. Annars brukar
jag ta lite i taget och det känns aldrig riktig fräscht. Vilket det inte gör
så länge med två hundar i allafall :)
Ha en skön fredag alla goa som kikar in♥

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ljuva pärlisar, de är som vackrast när blommningen precis börjat tycker jag.
Önskar dig en skön fredag med massor av mys.
Kram Ing-Britt

Liza sa...

Usch ja nu är det riktigt halt ute.. tur du inte gjorde dig illa!
Fina bilder!

Trevlig fredag!

Kram Liza

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Fick en chock i morse när jag kikade ut på snöstorm!
Sen sol!
Nu regn =(
Våren får gärna komma tidigt!

Härligt med nystädat och fräscht hem!
Njut!
Kram Mimmi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails