Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 12 mars 2011

Överkast

Hej har ju funderat ett tag på ett nytt överkast men inte hittat nåt
jag gillat. Sett fina på nätet men jag vet ju inte om de sen passar
hemma hos oss.

Kom sen på häromdagen att jag fick ett av svärfar när han flyttstädade
för några år sen. Det hade jag ute i stugan men när vi sen köpte
bäddsoffa dit i somras så tog jag hem det igen.

Så jag rotade runt i källaren igår och hittade det och kom på att
jag gillar ju verkligen detta gamla överkast! Så jag bytte till det
och är mycket nöjd!



Några som undrade igår vad Milton är för ras. Han är en blandras mellan
både pudel, spaniel, tax och terrier. Det är pudel som gör att jag måste
klippa honom. Men de finns sen mycket av de andra raserna i hans beteende,
tex så skäller och vaktar han men är otroligt busig och kan gå på
promenad hur länge som helst!
Han kanske såg lite skamsen ut på sista kortet men han väntade
bara på och få en godis för han va still när matte ville fota honom :)


Idag blir det loppis med grannen, tjoho va kul!!
Och ikväll blir det massa mums framför tvn och melodifestivalen.
Hoppas ni får en skön lördag.

6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Låter som en toppenlördag :)
Hoppas du hittar något fint på loppisen!
Fintöverkast, vilken tur att du kom på att du hade det i gömmorna!;)
Kram Anna

Unknown sa...

Hej Camilla!

Det var ett fint överkast du hade undanstoppat, passade perfekt med din dörrgavel.

Vad roligt med en loppisrunda, jag längtar efter alla småloppisar i lador som brukar ploppa upp på våren.

Ha en bra lördag, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hoppas din Lördag blev mysig:)
Skulle också vilja ha några fina skopor till mitt tvättmedel:)var har du köpt din?
Tycker överkastet passar jättefint..förstår att du blev nöjd:)

Ha en fin söndag
Kram Susanne

Rose Garden Malevik sa...

Hej Camilla
Vitt e alltid fräscht :)


V
Å
R
P
A
R
T
Y
T


fortsätter.....
VÄLKOMMNEN :)
Håkan

Unknown sa...

Helt underbart överkast, blev jätte fint!
Så himla gullig vovve du har, ser så himla mysig ut =)

Kram på dig,
Catta

ELLINOR sa...

Vilken fin sänggavel!
Trevlig blogg, ska fortsätta kika runt hos dig!

Kram Ellinor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails