Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 15 april 2011

Bilder...

... kommer som utlovat på hela vårat vardagsrum. Det här rummet är mera
ett sällskapsrum, vi har sen ett tv-rum i källaren.

Soffgrupp framför kaminen med den nya vedförvaringen.

Stora pyssel-förvaringsskåpet brevid kaminen. (och den viktiga men ack så fula brandsläckaren)
Och åt andra hållet har vi bord, stolar, soffan och hörnskåpet. Allt köpt på blocket.


Igår kom det ett fint paket på posten, mina fina bokstäver jag vann!

Ha en toppenmysig fredag alla goa bloggisar♥

15 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint du har, gillar ditt kistbord nå så grymt. Riktigt snyggt.
Grattis till titt fina ord.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

MMmm vad fint du har det bara så snyggt.Grattis till din vinst.Tycker att det är så läckert med alla snygga bokstäver som finns.Önskar dej en mysig dag.Kram Rita ♥

FruNeroLindström sa...

Så mysigt och inbjudande.
Grattis till den fina vinsten.
Hoppas du får en riktigt härlig Fredag,

Kram Malin

Vit dröm sa...

kul att få se helhetsbilder, ser jättefint ut!
Hoppas du får en kanonbra helg!
Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ser jättefint ut..:)
Bokstäverna är superfina..lyckost dig..;)

Önskar dig en fin & solig helg
Kraam Susanne

Liza sa...

Så fint i ditt vardagsrum!
Gillar ditt vita skåp!
Bokstäverna blev ju jättebra hos dig!

Ha en härlig fredag!

Kram Liza

Theresa sa...

Gud så fint hem! Mycket inspiration :-)
Älskar kistan!

Ha en trevlig helg!
Tessan

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefint hem!
Vilken fin vinst du har fått! =)

Ha en mysig fredag!
Kram Jenny

Vita Björkebo sa...

Jättefint sällskapsrum ni har!!!
Å grattis till din vinst =)..

Ha en skön fredag...

Kram ANA

Therese sa...

Så mysigt och ombonat ni har det, jätte fint! Önskar dig en trevlig helg <3

Lövkojan sa...

Verkligen mysigt! Gillar att du blandat trärent med det vita, blir så snyggt ihop.

Ha en riktigt bra fredag, kram Marie-Louise

Handgjorda drömmar sa...

Åh vilket supermysigt rum - helt i min smak. Så snyggt med bruna o mörka detaljer tillsammans med vitt! Grattis till vinsten - hur snygg som helst.
Önskar dig en go helg!
Kram Marie

Lena sa...

Det rummet skulle jag absolut kunna må gott i!

Har besökt din blogg några gånger, den är så fin att jag nu lägger mej som följare.

Ha en skön helg!

Lena

Det Vita Drömhuset sa...

Underbart vardagsrum!
Vi har ju ett sånt stort vardagsrum också men som ju är avstyckat till 3 små rum. :( Så jag får nöja mig med, än så länge, vårt allrum..... Men jag längtar tills jag kan få ta tag i det stoooora härliga v-rummet! :)

Smart förvaring av veden - Me like a lot!!! :)))

Kram Åse

Anonym sa...

vad fint och vilken fin vedförvaring. Det är vårt projekt till nästa höst... att hitta på en snygg sådan, för nu har vi haft en provisorisk ställning i två år... som jag är så trött på!

Kram pernilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails