Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 25 april 2011

H&M Home

Sista dagen på påskhelgen, har väl inte gjort allt jag velat men man ska
ju hinna njuta också!!

Hade de jättemysigt i stugan igår. Fick upp skåpen och det blev toppenbra.
Kylskåpet är på plats i vårat lilla pentry, nu ska bara en elektriker ut och
fixa lite nya uttag. Och så la vi i båten som pappa tjärat och grillade i solskenet.

Nu på morgonen håller jag på och tvättar, har bäddat rent i sängen och bakar
en skink och broccolipaj till lunchen.
Ska iväg och köpa blommor till altanen och sen skura de sista där.
Vad ska ni hitta på idag?

Bjuder jag på lite inspirationsbilder från sista H&M katalogen
som kom häromdagen.









2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det finns mycket fint hos H&M nu, men allt jag vill ha är ju så himla dyrt jämt.

Jag har tillbringat 10 timmar på jobbet idag och missat det underbara vädret. Men jag ska inte klaga, har varit ledig hela helgen annars.

Kram Teres

Det Vita Drömhuset sa...

Ja, HM har sååååå mycket fint, det finns alldeles för mycket jag vill ha! Pengarna räcker inte till riktigt....

I helgen har vi haft så soligt och varmt att jag har bränt näsan, inte snyggt alls! :(
Men jag klagar inte - det är ju våååååår!!! :)))

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails